Back to All Events

Kokonaisvaltainen rentoutuskurssi


Kaipaatko elämääsi mielenrauhaa ja rentoutusta kiireisen arjen keskellä? Tervetuloa Hyvinvoinnin Walimon kokonaisvaltaisen rentoutuksen kurssille. Kurssi järjestetään viitenä viikonloppuna Hyvinvoinnin Walimolla. Kouluttajana toimii Eeva Naperoinen.

Rentoutuskurssi 5 x 60 min maksaa yhteensä 50 €. Kurssi alkaa viikolla 40 ja voit ilmoittautua joko perjantai-illan tai sunnuntai-illan ryhmään klo 19.15.-20.15. Ryhmät järjestetään, mikäli ilmoittautuneita on 10 henkilöä. Kurssipäivät ajoittuvat välille 4.10-3.11.2019. Ilmoittaudu osoitteeseen info@walimo.fi tai soittamalla 050-5225388 /Walimo ja kerro kumpaan päivään ensisijaisesti haluaisit osallistua, perjantaisin vai sunnuntaisin.

Tuntirakenne on lähes aina samankaltainen:

1) Alustavat liikkeet, kehonharjoitteet: lämmitellään ja avataan keho. Samalla palautellaan mieli elämän kiireistä takaisin omaan kehoon, ja valmistaudutaan mielen rauhoittamiseen.

2) Hyvänolon harjoitteet. Mitään ei suoriteta, vaan tavoitteena on vapaa hengitys ja pyrkimättömyys liikkeiden harjoittamisen aikana.

3) Hengitysharjoitteet. Voidaan tehdä itsenäisenä osiona tai yhdistää hyvänolon harjoitteisiin. 

4) Rentoutus ja mindfullness -harjoitteet.

5) Palautekierros

Kouluttajamme Eevan esittely:

 Olen Eeva Naperoinen, koulutukseltani MMM, metsäekonomisti. Lisäksi olen kouluttautunut Spinning -ohjaajaksi, Les Mills -ohjaajaksi (BodyPump ja CX), käynyt kuntosaliohjaaja -koulutuksen ja nyt viimeisimpänä kokonaisvaltaisen rentoutusohjaajakoulutuksen. Ryhmäliikuntaohjaajana työkokemusta on yli 10 vuotta. 

 Monenlaista työtä olen tehnyt, ja ympäri maailmaa kiertänyt. Itseni uraputkessa loppuun uuvuttaneena tiedän hyvin, mitä on, kun käy ylikierroksilla henkisesti ja fyysisesti, ja käyttää täysin vääriä metodeja "rentoutukseen" ja stressinhallintaan.

Tarjoan rentoutusohjaajan ominaisuudessa apua tähän kuormittavuuteen. Rentoutuksen perusteista lähdetään liikkeelle; mielen ja hermoston rauhoittaminen, stressin oireiden neutralisoiminen ja hengityksen tasapainon saavuttaminen ovat kurssin ensisijainen anti. Erilaiset rentoutusharjoitukset, mielenhallinnan opettelu, luontaisen olotilan löytyminen ja läsnäoloharjoitukset kuuluvat myös kurssiin.